Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 15 juli 2008 14:07

....till Posten. Men jag måste lägga band på mig till jag hämtar A kl 4.

Gisses , det är ju en evighet dit.

Paketlappen om nya kameran har kommit. NU vill jag ha soool hela kvällen o gärna mer av det överlag. 

Här ska nämligen testas kamera!

Så spännande, som vi har väntat. Å ändå har det gått snabbt. Beställde den 10/7......

Klick

Klick

Klick klick....

******

Men man måste ju ladda batterierna också. Både på sig själv och på nya kameran, nu i semestertider!   * Trummar med fingrarna på bordsskivan över att det inte är klart snart*   

Av Jag, mitt i livet - 15 juli 2008 10:11

Har ni sett dom?

Kanske ni har några själva hemma?

De är väldigt fina i färgen tycker jag. Har några i rosa, blåa och gröna.

Gjorde inte nåt att ha några fler...

Men det är dyrt att komma åt dom.

De finns på Mc Donalds. Men ska det fås ett glas, då får man köpa en "plusmeny".

Det brukar gå lös på runt 59 kr. Då är glaset väl betalat tycker jag.

Men fina är dom.

Av Jag, mitt i livet - 15 juli 2008 09:35

De ringde från Kommunen igår och sökte A.

Hon stod på tur att få sommarjobb, efter att en annan tös hade lämnat sent återbud. " Den enes död, den andres bröd ".

Jag körde henne in vid halv 7 tiden  imorse.

Verkade vara bra folk där , hon blev direkt välkomnad av alla.

Idag stod stadsparken på tur att fixas....om nu det går på en dag, det vet jag inte. Ska bli spännande att höra berättas om hur hon haft det.

Detta jobb är nu 4 veckor framåt.

Direkt efter det har hon 2 veckor på mitt jobb.

Hon har varit rastlös vissa dagar så detta känns som det kom perfekt, även om det var snabbt på.

Tur att vi inte hade en massa saker inbokat under semester / sommarlov.

Nu får hon jobba för välförtjänta pengar i egen plånbok.

Min duktiga 16-åriga tjej!

I Augusti börjar hon på Fordonslinjen. Älskar att meka med allt motoriskt och annat....

Hon kliver starkt in i vuxenvärlden!

Ovido - Quiz & Flashcards