Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 24 juli 2008 09:24

Go´môran påssä!

Nej nu kör jag allt riksen så alla är med från början....till slut, kan man hoppas.

Nu har jag tagit frukostmackor med massor med små tomater och kall go mjölk. Bara kaffe som fattas nu, men det ska det bli när jag skrivit klart.

Ja gissa vad vi höll på med igår....inte så svårt väl.

Med två små charmtroll i huset blir man inte sysslolös - som att man var det före...;=)

Bilduppladdning pågår.....Vänta!Seam spelar fotboll.

Visst är han vacker....vilken onödig fråga. Det var mest ett konstaterande från mig.

Ska man spela fotboll ska man ju ha en som passar i storlek till sin kroppshydda! Ja som de höll på igår kväll inne i badrummet, Jisses. Full fart. Men Daisy är ju stillsam av sig jämnfört med honom. Kan sitta still och krafsa lite å en hängande papperstuss i snöre o så. Han håller full fart , hela tiden. Äter bra gör dom och använder lådan, så allt är fridens ännu.

Ska allt fota henne också men inte sovande, det ska vara lite rörligt...

Medan ni sitter där och ser lääänge på bilden så tar vi allt en kopp kaffe. Det är bryggkaffe, från Gevalia, ifall det blir oväntat besök.

 Kladdkaka finns det också, dotera gjorde en igår, mellan lekarna med kattungarna... Varsågoá!

Ovido - Quiz & Flashcards