Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 2 juli 2008 05:41

Igår fick jag tillbaka min plats på arbetet....för att hon som hade haft den krävde tillbaka sin plats... Hon tyckte ju det känndes helt tokigt att ta min plats, när jag var på jobbet själv.

Ja än har vi nog inte sett slutet på det här.

Det är 2 dagar för min del tills semester. Vilken avundsjuka just det kan ställa till med, att jag  tar semester redan på torsdag, har ju alltid lediga fredagar...

Jag kallar allt detta här för bruksortsmentalitet. Den ena värre än den andra, där borta.

En av dom  sa igår att  " h*n fick minnsan skärpa sig h*n, nar h*n hade hög frånvaro.

Ja så hör det till saken att h*n var hemma och söp......det var inte riktigt sjukdom det, tycker jag, det är ju liksom självförvållat det...



Som vanligt skulle jag kunna skriva spaltmeter om hur det låter därborta om dagarna.

Men usch nej!

Ovido - Quiz & Flashcards