Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 21 juli 2008 16:49

Nu mörknar det mer o mer när jag sitter här.

Det närmar sig med "storm-steg med blekar och smällar...

 Jag stänger allt ner allt nu för jag är ju rädd om datan, det sätt jag når Er på.

Ha det gott.

Av Jag, mitt i livet - 21 juli 2008 10:46

 Det finns så mycket man behöver slänga, allteftersom. Jag sorterar ganska bra här hemma, bland glas, plåtburkar, plast, tidningar mm mm. Men till slut måste man ju åka iväg med det hela också. Till tippen bär det iväg, när alla 3, jag & M & D, är klara. Lastade bilen full igår kväll. Då är det bra att ha Volvo-kombi!

A åker in med pappa när hon ska på sitt sommarjobb.

Igår var kommentaren: -Oj vad fort en helg går då...

Ja så är det ju när man arbetar.

Hon har trevliga arbetskamrater. De jobar alltid två tillsammans. Hon har varit och rensat i grusgången i stadsparken, klippt gräsmattor, gått med grästrimmer,(tur hon är stark i armarna!) vattnat blommor i stora urnor som är utställda här och där, och lite till. Å hitills klarat sig undan regnet, förutom en störtskur på fredags-em.

Idag tog hon regnstället med sig och jag tror hon har motat bort regnet effektivt med det....så även jag, 7 km bort ,får med lite av solen som lyser....liiiite!


Det vore allt gott att få mer sol NU så att kameran finge komma ut och lufta sig.


Nu åker vi!

Ovido - Quiz & Flashcards