Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 28 juli 2008 09:40

Jag är inte ofta vid datan nu i värmen. Orkar inte det då hettan är för intensiv här uppe.

Skuggan är min bästa vän plus vatten i stora mängder.

M fyllde 15 igår och vi hade lite fika med tårta . Man är inte så sugen på sötsaker i värmen. Moped blev det i present då, och pengar. Hon gjorde två turer , en med syrran på 16 år och en ensam. Allt gick väl.

Mobilen är med som en trygghet ifall det tar stopp nånstans, eller händer något.

Sesam och Daisy har fått komma ut i huset. De har träffat Chips, han är snäll mot dom men undrar allt vad det är för några. Men han har inte några utfall mot dom utan är mest med och smyger runt o kollar så de uppför sig...;=)    Å det gör dom ju inte alla gånger....Ha hunnit rädda några blommor, och så finrumsbordets gluggar: Väldigt roligt att springa rakt igenom. Hittar man sen en tärning eller nåt på vägen igenom blir det ännu mera bus...

Allt är busigt, å så bara plötsligt ligger de och sover. Samlar energi till nästa bus.

Nu ska jag ta och åka in och handla lite och sen får det bli skuggan igen.

Har en sjudundrande huvudvärk, men det går väl att mota bort.

Ha det gott nu och jag återkommer till Er när jag tyar å sitta vid datan längra stund.


Ovido - Quiz & Flashcards