Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 16 juli 2008 07:22

 Nikon D40....nja jag vet inte jag....


 Den avslöjar för mycket. Plockar fram saker som man inte hade en aning om att det såg ut såååå.

Jösses, A tog en bildserie på mig igår. RADERA!  Alla! var mitt uttryck när jag såg bilderna. Då var det bara på kamerans skärm , så långt, skulle aldrig kunna förstora upp till hela dataskärmens storlek.

* Det var fula glasögon, ska skaffa linser.

* Det var hakpåse, ja...vad gör man åt den? Tacksam för tips.

* Det var ett oklippt hår sedan tidigt i våras, så som det har regnat växer det ju som gräs. Detta vet jag vad jag ska göra åt i a f.

Så hemskt att se sig i bild! det är ju oftast jag som fotograferar om det ska bli gjort här.....

Ska ta kameran med mig idag och ha mig bakom den så fungerar den säkert bättre på något/någon     annat/annan.


Det kommer två som är fina att fota idag. De 2 små kattungarna.

Först åker jag till en vän. På resan dit hämtar jag upp D som har sovit hos kompis, 2:a natten han sover borta från Mamma i sitt 8-åriga liv. Vi fikar väl lite och sedan är det dags att hämta katterna.

Spännande!


Men nå foto på mig det blir det inte här på bloggen....Näpp!

Ovido - Quiz & Flashcards