Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 17 juli 2008 09:44


Var till Sölje camping igår, hos min vän Irene. Tack för en helbra dag, bara vi fann varandra...!

Å kameran var med. Men det har jag konstaterat : det krävs mycke trixande och fixande med den om bilden ska bli bra. Om man inte ställer på Auto då förstås. Men det är trixandet vi är ute efter jag och tösen min.

Här är Myrten, skogkatten vår. Den bilden har A tagit.


Här är en av Irene´s töser. Hon höll på att blaska runt länge....innan hon kom på att det var mig hon var ute efter...Han skjuta innan jag sprang!Bus med fotografen.

Vänta lite nu.....redigering pågår....för fullt.

Therese

Här är hon i full fart nere på stranden. De behöver inte mycket för att roa sig, de små...
(Har kommit på att man kan greja lite med bilderna här inne på bloggen också.)

Visst kommer det att ta tid att lära sig , att utforska kameran. Tog 95 bilder igår och det mesta är raderat.

Men det är just det som är så bra med digitalt: fotografera, titta , välja och vraka bilder efteråt, utan dyr framkallning.

Jag är nöjd!

Ovido - Quiz & Flashcards