Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 7 juli 2008 15:50

Jag vill härmed tacka  Cina  frö den AWARD hon har givit mig. Jag har också min fasta övertygelse om att ALLA i min länklista är värda en Award från mig och därmed får de ta åt sig äran av att få vara där. Kramar om ER ALLA.

Av Jag, mitt i livet - 7 juli 2008 13:43

....imorgon em ska vi och se på en liten ny familjemedlem.

Ja det var så att jag såg en annons på butikens anslagstavla, ....och inte skulle då jag ringa och fråga hur den ser ut och hur den är och vilket kön och när den är leveransklar och......men ringde gjorde jag.

Jag sa ju att ni skulle påminna mig om att låta bliii !!!!   ;=)

Han är störst i kullen, ja det var / är en han. han är lugn till humöret , ett matvrak och en riktig "rarling"!  Så sa hon....

Passar oss alldeles utmärkt!

Ovido - Quiz & Flashcards