Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

Jonny Cash

Av Jag, mitt i livet - 1 maj 2008 14:35

http://www.youtube.com/v/Y2iv_E-Fn9E&hl=en">


Himla bra denna låt! Gillar ju i stort sett allt som hörde till 60-talets musik. Däriblan denna.


Kan någon tipsa mig om hur jag får ett annat namn på länken??

 Ville ju hellre kanske namnge den med "Ring of fire" t ex.

 
 
UnderCover

UnderCover

1 maj 2008 15:56

Skriv Ring of the fire och markera det, klicka på "länkknappen" och gör som du gjorde när du la in den där länken :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

1 maj 2008 17:09

Jeg tror du kan forandre bloggtittel inne på MIN PROFIL.
I dag har jeg hatt fri; gjort lite, gått en tur, og ellers lagt inn bilder på bloggen. Deilig med late dager. Nå står det MOUSSAKA i ovnen til middag og det skal bli deilig...selv om jeg glemte kjøpe salat i går.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

1 maj 2008 17:19

Sissi: Jag menar att döpa om den länk som finns med i inlägget ovanför här.
Det ser bara underligt ut med en massa siffror o bokstäver.
Det är ju lika när jag vill härföra någon till något inlägg i någon annans blogg, hur får jag in den text jag vill kalla länken....Tror jag är lite trög...;0)
Får det inte att funka.

 
Frump är hjälpsam

Frump är hjälpsam

1 maj 2008 20:04

Först skriver du Ring of fire i bloggen och markerar den. Sen trycker du på kedjan i verktygsfältet i bloggen och där skriver(kopierar in) du in själva länken, Voila, vips så har du länken inkopierar i din text (ring of fire)

Kram

http://Frump.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards