Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 8 juli 2008 21:06

...i Midsommer nu igen!

Sitter i klistret nu....nej klistrad menar jag, vid tv:n.

Hörs imorgon...

Av Jag, mitt i livet - 8 juli 2008 18:24

Ja nu har vi varit och sett...

Han är 4 veckor nu. Kommer till oss i Augusti.

Vad tycker ni?

Det blir till att fundera ut namn då.

Har ni nå bra förslag?

Det ska vara med S o I i namnet.Ska allt höra med de andra 4 som redan bor här vad de tycker om detta att det kommer en till i huset...Katterna alltså.


Körde raka spåret hem och glömde köpa godis i stan. Hur kan man glömma köpa godis??

Det blir en tur till senare när tösen kommer hem så hon får övningsköra lite. Jag SKA ha godis!!

Lakrits, salta sillar och supersalt

Choklad med fyllning i

Cocacolanappar

Kanderade salta nötter

Något av det min påse ska innehålla...

Det är "Morden i Midsommer" idag så då SKA det vara godis


Av Jag, mitt i livet - 8 juli 2008 08:17

K svetsade lite på en moped igår. Det var så smått detta arbete så det gick inte att genom föra med skyddet framför ögonen. Det visar sig idag. Ögonen hans är illa med. Jag får vara till hjälp och göra saker han behöver hjälp med då under dagen. Klart man gör det, fattas bara annat så som han har stått och målat luckor i 1 ½ veckas tid nu.

Skulle allt ha varit och sett på en Volvo som är ute på Blocket men det får vi allt se om det blir något av med.

Solen strålar härligt idag efter att helgen och igår bara har varit regn. Nog så behövligt med regn, men man blir fort lett!

Ovido - Quiz & Flashcards