Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Jag, mitt i livet - 11 juli 2008 20:00

  ...med lite damm och stök hos de flesta som röstat.Så har jag tagit bort min omröstning. Resultatet av den blev så här. Det var väl nästan väntat, nu i sommartider.

 Gott att folk gör saker som är trevligare än att städa.


Städningen.

 Hur gör du med den när det är vackert sommarväder ute?

Städar alltid på en viss dag. Oavsett väder.    0 %

Städar när det blir för eländigt ...    61.8 %

Struntar i det hela tills det blir en regndag,    20 %

Tar lite varje dag , när det är kväll och dags att vara inomhus.    18.2 %

Totalt har 55 personer röstat.
Omröstningen startade 2008-05-05 11:16


Av Jag, mitt i livet - 11 juli 2008 17:03

Minns att jag lovade er att få se den vägg A har fått till att hänga upp de foton hon tycker är bäst av sina egna. När hallen var nästan klar med tapet och ny panel var det dags att tapetsera för hennes del...

Här är min bild av hennes foto. Ser ju direkt att hon skulle ha tagit en bild av sina foton...

Det är blandat vill jag lova.

Djur , natur, familjemedlemmar m m. Hon gillar detta med stilleben också.

Svårt att återge med en andrahandsbild på bilderna.

Har så många och långa väggar i hallen så de skulle kunna ha varsin vägg med saker på.

Det lär bli fler foto när den nya kameran kommer. Har sett att den är ivägskickad  från företaget idag.

Nu har de två töserna kommit tillbaka efter en roddtur på tjärnet. Bra för magmusklerna det!

Jag har varit lite "låg" av yrsel idag.

Men jag blev glad när posten kom och det fanns paket från min vän i lådan: Blommskott av två sorters blommor som nu är planterade av gossen och mig.

Gubben är i garaget och grejar med mopeder, melan målningstork av luckorna.

Allt har sin tid...

Ha det gott nu!

Av Jag, mitt i livet - 11 juli 2008 06:37

Har varit här vid datan ett bra tag och installerat förnyelsen av datorskyddet.

Nu ska det nog hålla sig ett år framöver igen.

Hade en 2-dagars period utan skydd, blev lite sen med betalningen.

Tyckte det blev alldeles knas med datan genast.

Nu ska jag kolla leveransen av kameran, man kan följa den efter vägen...:=)

Ovido - Quiz & Flashcards