Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Bildkollage.

Av Jag, mitt i livet - 11 juli 2008 17:03

Minns att jag lovade er att få se den vägg A har fått till att hänga upp de foton hon tycker är bäst av sina egna. När hallen var nästan klar med tapet och ny panel var det dags att tapetsera för hennes del...

Här är min bild av hennes foto. Ser ju direkt att hon skulle ha tagit en bild av sina foton...

Det är blandat vill jag lova.

Djur , natur, familjemedlemmar m m. Hon gillar detta med stilleben också.

Svårt att återge med en andrahandsbild på bilderna.

Har så många och långa väggar i hallen så de skulle kunna ha varsin vägg med saker på.

Det lär bli fler foto när den nya kameran kommer. Har sett att den är ivägskickad  från företaget idag.

Nu har de två töserna kommit tillbaka efter en roddtur på tjärnet. Bra för magmusklerna det!

Jag har varit lite "låg" av yrsel idag.

Men jag blev glad när posten kom och det fanns paket från min vän i lådan: Blommskott av två sorters blommor som nu är planterade av gossen och mig.

Gubben är i garaget och grejar med mopeder, melan målningstork av luckorna.

Allt har sin tid...

Ha det gott nu!

 
 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

11 juli 2008 19:14

Gött med en egen vägg;) Det är svårt att få dem att räcka till, väggarna alltså. Tapeter va ä dä;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

11 juli 2008 19:56

Så flott med en slik vegg:)Det er det jeg sier; det er alltid inspirasjon å få på andre sine blogger.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
eva

eva

12 juli 2008 19:27

Vad kul att kunna "ställa ut" sina foton så där. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards