Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Inlines inhandlades.

Av Jag, mitt i livet - 15 maj 2008 16:00

Igår slog vi till. Jag och A.

Köpte oss varsitt par inlines...

Hade blivit krångligt för oss att åka med bara ett par   ;0)

Jag köpte storlek 40 för att få dom att sitta gott på foten. Brukar har 38/39 annars.

Lidl hade dessa för en gångbar rullbar penning...

Ja, så var det bara att sätta på sig dom å åka då...

Nu regnar det.

Sen måste jag äta mat.

Sen måste jag diska.

Sen måste jag läsa lite med D.

Sen måste jag se på nyheter på tv.

Sen är det nog kvällen.

Sen imorgon ska jag ha sovmorgon.

Sen läsa tidningen...

Ja ni ser...det rullar på i alla fall;0)  Utan inlines.


Nej. De ska allt komma i bruk.

Men inte idag.


Några undrade om det var lukten av oss bönner som gjorde att de kollade på oss i Karlstad....NU kan jag säga att här stinker det idag, efter att en granne ha spridit gödsel på sina gärden.

Gisses va det osar alltså.

Sådana bönner är ju inte vi i detta huset. Vi har inga gärden att gödsla vi...tur det!


Nu ska det bli pizza, bara gubben kommer hem.

 Hoppas han kommer ihåg att ta med sig pojken hem också...;0)

Väldigt vad jag är på bushumör idag!

Det känns bra!

 
 
Filifjonka nskrattar så magarna hoppar

Filifjonka nskrattar så magarna hoppar

15 maj 2008 18:50

Men hej Så du skall fara på inlines gode gud jag säger bara det alltså du har väl betalt din olycksfallsförsäkring...skrattar det går fort som sagt med dom Filifjonkan vet har åkt en gång och gör aldrig i livet om det hahah det gjorde ont mer skratt hmm har du haft bönner i köket idag hu släpp inte in dem så långt lätt dem bli på farstun...så går det bättre skrattar igen Jaha du det var mycket måsten du har räknat upp kan du inte stryka lite måsten tror du?

http://filifjonkan-se

 
Gerty

Gerty

16 maj 2008 00:05

Va gulligt med alla katterna är så söta

http://Prilyckans

 
Ingen bild

skånetösen

16 maj 2008 10:02

inlines? har du en dödslängtan? själv skulle ja stå på öronen direkt men du har säkert lite bättre spänst o balans än mig..

 
Ingen bild

Bloogägaren

16 maj 2008 10:24

Nej då skånetösen. Jag vill allt fortsätta levande livet på landet....;0)
Men jag tar mina stavar med mig för att hjälpa upp balansen!

 
UnderCover

UnderCover

16 maj 2008 20:15

Inlines! Har du ingen självbevarelsedrift männska!
Du får se till att madrassera dej väl så du inte slår dej fördärvad.

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards