Direktlänk till inlägg 15 juli 2008

Coca colaglasen.

Av Jag, mitt i livet - 15 juli 2008 10:11

Har ni sett dom?

Kanske ni har några själva hemma?

De är väldigt fina i färgen tycker jag. Har några i rosa, blåa och gröna.

Gjorde inte nåt att ha några fler...

Men det är dyrt att komma åt dom.

De finns på Mc Donalds. Men ska det fås ett glas, då får man köpa en "plusmeny".

Det brukar gå lös på runt 59 kr. Då är glaset väl betalat tycker jag.

Men fina är dom.

 
 
Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

15 juli 2008 10:17

Jo dem är väldigt fina :)

http://SGiercksky.blogg.se

 
Gerty

Gerty

15 juli 2008 10:22

Dom är fina har 2 gröna

http://Prilyckans

 
Ruth

Ruth

15 juli 2008 11:45

Trodde det skulle finnas bilder på dessa prylar, eftersom jag inte har sett dessa så kan jag inte kommentera :-)
Ha en finfin dag !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

15 juli 2008 12:06

Säger du att dom ä fina får en la trot, men hur sa en se skellna på drecken i färgate glas?;))

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne ska fota glasen...

15 juli 2008 12:41

För de som inte har sett dessa glas så ska jag försöka komma ihåg att ta en bild av de jag har och samtidigt få med av det nästan klara köket, på samma bild.
Men jag inväntar den nya kameran först....så får vi se vad mitt komihåg håller till...
;0)

 
Cina

Cina

15 juli 2008 17:26

Ja dessa glas har jag 6 st av men de är inte färgade. Mycket sköna att drick ur. Köpte dom för 30:- för alla 6....billigt o bra!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

16 juli 2008 09:12

Det blir dyra glas om man ska få dem genom Mac. D
Och de är fräcka nog att inte lämna ut glasen om man inte frågar efter dem.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards