Direktlänk till inlägg 15 juli 2008

Ilar i tanken...

Av Jag, mitt i livet - 15 juli 2008 14:07

....till Posten. Men jag måste lägga band på mig till jag hämtar A kl 4.

Gisses , det är ju en evighet dit.

Paketlappen om nya kameran har kommit. NU vill jag ha soool hela kvällen o gärna mer av det överlag. 

Här ska nämligen testas kamera!

Så spännande, som vi har väntat. Å ändå har det gått snabbt. Beställde den 10/7......

Klick

Klick

Klick klick....

******

Men man måste ju ladda batterierna också. Både på sig själv och på nya kameran, nu i semestertider!   * Trummar med fingrarna på bordsskivan över att det inte är klart snart*   

 
 
Medresenärskan på besök

Medresenärskan på besök

15 juli 2008 16:45

Hej Yvonne. Nu får du besök av Medresenärskan.
Låter spännande med kameran. Vilket märke har du valt??? Är det en väldigt avancerad eller en som vem som helst kan lära sig??
Jag har en HP och den har varit bra men när jag krossade armen så gick den sönder också. Ja, det går att knäppa med den men det är dags för en ny.
Coca colaglasen är Medresenärskan också förtjust i men har inte ett enda i min ägo. Går så sällan på Mc Donalds men tycker det är mysigt att någon gång göra det.
Gillar din blogg jätteskarpt.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

15 juli 2008 17:29

Lycka till med din kamera, jag har ej fått min så nu är jag i valet o kvalet,tycker inte att man ska behöva vänta i 1½ v för att få den, då den fanns i lager Jag har ju även betalt den men idag så fanns pengarna åter på kontot. Och jag har inte fått ett endaste mail om det! Mycket dåligt!!! Så nu köper jag den här i en annan butik i stället!
Jag är måttligt sur o arg!!!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

15 juli 2008 19:31

Grattis,spennende med nytt kamera da:))
Leste innlegget ditt med talamål..jeg måtte lese noga-hehe..takk gode Gud for at jeg kan svensk og er van med alle dialekter fra Norge,så jeg fikk med med meg hva du skrev..men det tok litt tid*ler*
Du gjorde det ikke enkelt for en stakkar:P
Ha en fin kveld Yvonne.
Klemmer fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
A-E

A-E

15 juli 2008 20:12

Väntar med spänning på att få se bilder!
//A-E

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

15 juli 2008 20:50

Jisses vad kul! Väntar med spänning på att få ett smakprov på resultatet :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
sus

sus

15 juli 2008 21:13

Hemskt att behöva vänta... Och surt med att inte batteriet var laddat...

Men nu blir det skjuta av eller hur ! ;)

Önskar dig en förtsatt skön sommar!
kramen!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

16 juli 2008 07:14

Godmorgon. Å så kul ny kamera jaha då får vi se bilder från ditt håll sen.Gäller att få igång den och hitta alla grejorna som finns i den det är så mycket teknik i alla kameror numera så man baxnar man fixar inte hälften åtminstone inte Filifjonkan men så det räcker i alla fall Hoppas du blev nöjd med din nya ögonsten då!

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards