Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

En bild till på Stockrosen.

Av Jag, mitt i livet - 31 juli 2008 07:58

Stockros

Måste bara ha med ett foto till på dessa vackra blommor.

De slår allt jag sett förr. Vilken färg!

 
 
sus

sus

31 juli 2008 13:06

Vilken skön bild med humlan mitt i blomman! Stockrosor är jättevackra! Härlig färg på din !

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen med bredband

31 juli 2008 14:43

å va fint! hej rara du! nu är jag tillbaka för nu har de behagat kopplat in vårt bredband! va trevlig o rar du ser ut!

 
stort och smått

stort och smått

31 juli 2008 17:05

De är verkligen jättefina! Jag vill också ha stockrosor i min trädgård!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

31 juli 2008 23:25

Den är sååå vacker!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
maki

maki

1 augusti 2008 09:30

Vad svettig jag blev för språnget till Dig, god morgon!
Har jag föresten sagt förut , vilken fin sandstrand du har. Så behaglig att komma till.
Stockrosor är underbara.....har försökt odla i 25 år på landet= :-(.
Hur går det med Daisy och Sesam....
Ha det gott.....(mycket vatten)
kram

http://maki.bloggagratis.se

 
maki

maki

1 augusti 2008 09:33

Fick du min hälsning...eller vad hände?

http://maki.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 augusti 2008 10:00

Så underbar blomma och med lilla humlan på också, jättesött!!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

1 augusti 2008 10:35

Godförmiddag på dig ohh ja den är så vacker den står där så spikrak det är lustigt hur den orkar hålla sig så rak som den gör som solrosen med..en färgen var ju läcker,

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Lena

1 augusti 2008 23:23

Blir faktiskt sugen att sätta fler stockrosor. Kanske skulle prova med rosa i andra änden av trädgården. Har lite olika färger i olika rabatter. Just nu blommar den fyllda vallmon i en rabatt åt ett annat håll, i rosa o rött. Har provat flera sorters vallmo men bara lyckats med denna.
Har hittat några ställen på nätet som säljer både rötter, lökar o frön. Tex: www.raravaxter.com eller www.odla.nu eller www.bakkers.com Annars hittar man ganska mycket hos Tradera faktiskt.

 
Ingen bild

lena

2 augusti 2008 21:22

Ooops... nån bokstav fel... sista adressen ska va www.bakker.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards