Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

Välkomna Sesam & Daisy!

Av Jag, mitt i livet - 23 juli 2008 13:59

Ja nu har de äntligen flyttat in.

Det var lite pip på färden hem, men inte så värst.

De har båda gått på toa här och Daisy har även ätit mycket mat. Sen somna hon å det syns ju vad Sesam tyckte om det.Sesam tycker Daisy är lite tråkig.

Honom är det ju full fart på, hela tiden! Allt ska undersökas i det nya hemmet, som hitills består av stora badrummet.Sesam busar för fullt! Det får räcka några dagar så de får vänja sig. Sen ska de få möta de vuxna katterna...allteftersom...

 
 
Filifjonkan  klappar händerna hoppar lite jämfota

Filifjonkan klappar händerna hoppar lite jämfota

23 juli 2008 17:25

Å herredumilde sådana sötnosar oj ojoj...nu får du rally hemma,,Vill bara krama och pussa dem först längst fram på tassen fram på pälsen och så på nosen där pälsen möter nosen....åå blir sjuk ju..men som sagt har ju Pysen och Titti det får räcka..

http://filifjonkan-se

 
A-E

A-E

23 juli 2008 17:44

Åh så söta. Det riktigt suger i kattungetarmen! Vill oxå ha...

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

23 juli 2008 18:31

Hej Yvonne.
Här klampar jag in. Måste bara få titta på dina pissor (som det så vackert hette). Jaha du, det va gulliga små kissar som kommer att ge mycket mys och glädje.
Jasså du, du läste om pinsamt!!! Synd om såna tycker jag. De har huvudet där andra har röven, tycker jag. Vi hörs!! Sköt om dig!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

23 juli 2008 18:33

Vilka söta guldklimpar, finns det något gulligare en kattungar, varför 2 skulle det inte räckt med 1 ? :-) Hur många pizzizzar har ni nu ? Hoppas nu dom vuxna blir snälla mot dom små sockergrynen. Gulliga namn ..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Frump vill också gosa!

Frump vill också gosa!

23 juli 2008 20:22

Åh vad söta dom är! Förstår att du gosar hela tiden.

Vill också ha!

Jättekram och klappa sötnosarna från mig!

http://frump.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

23 juli 2008 21:08

Mmm sååå söta de var alla kattungar är ju söta. Det kommer säkert att gå bra att släppa ihop dom med de stora.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

23 juli 2008 22:49

Åhhhh...de var skjønne:)
Men de er nå "best" når de ikke lenger klatrer i gardiner og slikt da....
Nyt babytiden med pusene dine!!

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

24 juli 2008 00:28

Helt bedårande kattungar. Jag hade nog också kommit hem med bägge. För inte går det att välja en av dem. Hoppas det ska gå bra med era vuxna katter. Lycka till med de små liven.
kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
maki till Yvonne

maki till Yvonne

24 juli 2008 09:00

Väldigt vad alla blivit internationella under semestern:-)Två språkiga så det visslar.......!
Liknande Myrten har strykit runt stugan. Tovig ,kal och hungrig. Ungar i magen hade hon åxå. ingen visste vems, så dom sköts. Plötsligt efter några dagar hittade grannens Sotis en liten unge i gammalt hus. Den blev kvar hos grannen, sådan sötnos. Som Daisy o. Sesam.
Jag är glad av Dina hälsningar.....
Njut av Dina sista dagar ? av semestern.
Härliga bilder...nya kameran? Jag skulle ladda ner bilder i albummet, men där fick jag tji!
ha det så gott, moi!


http://maki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

31 juli 2008 14:46

nu är det fart o fläkt hemma va!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards