Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Ny bild.

Av Jag, mitt i livet - 29 april 2008 19:42

Har satt in en annan bild på Chips nu, i inlägget från igår.

De där gröna tofsarna är från mina forntida kuddar på kökssoffan.

Dessa gillar han att gå omkring med i munnen och däremellan får de sig en spark av de starka bakbenen.

Finner sådana gröna trådar här o där efter honom.

Han är ju väckarklocka till pojken, Chips. det innebär ju att Chips blir insläppt till sängen hans när det ör hög tid att gå upp. Han tvättar pojken överallt som är synligt. Även i håret om det behövs. Får han tvätta för länge så liksom nyper han tag i skinnet, och det gör allt lite ont tycker pojken, så då blir det fart!

Sen älskar han ost! Chips alltså. När han är färdig som väckarklocka så är det snabbt till köket för att få med av detta pålägg han gillar!


Så det var lite om Chips det. Nu är det Buffis kvar att presentera en annan dag!

ha en bra kväll!

 
 
Filifjonkan igen

Filifjonkan igen

29 april 2008 20:01

Hej Igen. ja så gullig han är de gillar sånt som hänger och slänger i munnen typ tofsar och sådant,Kanske inte alltid lika kul för oss. Hehe så han är ostmonster..mina är gurkmonster,,,färsk alltså.

http://filifjonkan-se

 
Gerty

Gerty

29 april 2008 21:27

Katter är mysiga
Vi har också en röd katt och han heter Rudolf

http://Prilyckans

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

29 april 2008 21:46

Katter är underbara djur, tillgivna på sina egna villkor;)

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

30 april 2008 05:49

Alla: jag tycker han ser ut som en hund, med tofsar i munnen...

 
eva

eva

30 april 2008 06:04

Väckningsmetoden känns igen. Lägg till skrik som låter som en baby, så har du min katt i ett nötskal. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards