Alla inlägg den 11 april 2008

Av Jag, mitt i livet - 11 april 2008 19:22

Har varit ute och åkt bil några mil med de blommor som skulle överlämnas till dotterns fröken.

Tösen visste inte var hon bodde ....men bortemot i alla fall.

Hon var inte hemma, men efter ett mess till hennes man gick det att ställa blommorna i postlådan....Hoppas de har kommit hem nu så blommorna har fått komma inomhus.

**************************************************
***********************

Mitt huvud känns  lite så här just nu...    enda sättet jag har att beskriva hut det känns.


Alltså inte i håret, utan i huvudet...     ;)                  Det är väl en släng av  Meniéres.....det kan slå till när man minst anar. Känslig för stress.


Jag återkommer när det känns lugnare igen.


                                                  
                         


Av Jag, mitt i livet - 11 april 2008 07:50

   Ja så känns det varje fredag.

Har redan (?) varit och kört två barn till skolan. De har en förmåga att missa bussen när de vet att en är hemma...


Medan det är på gång att bli klart kan jag ju sitta här.

**************************************************
***************

 Sen ska jag in igen till stan när äldsta tösen slutar. Vi ska köpa blommor till hennes ena fröken . Hon är gravid och det har blivit något under graviditeten som gör att hon inte kommer tillbaka för än hon fått babyn. Det tyckte min tös var synd så hon startade en insamling till fröken för att pigga upp henne!

Sådant gör att en moders hjärta blir fyllt av värme!


Ovido - Quiz & Flashcards