Alla inlägg den 19 april 2008

Av Jag, mitt i livet - 19 april 2008 22:14

...men inte blev vi nå rikare av de Lottorader jag köpte .

Det blir allt till att vänta vidare.

Men jag är trötter nu av allt härligt vårväder vu haft idag.

***************************************

Imorgon ska vi använda en trädgårdssak som vi köpt begagnad...

Ska bli kul och se om gubben mästrar denna sak...?!

Jag får gå efter jag ....

Ska nog ha kameran med ska ni se.

Men nu är det gónatt!                        

Av Jag, mitt i livet - 19 april 2008 14:53

Här har vi varit ute mest hela av denna dagen så här långt.

En tös har ryktat hästar och tagit lång tur på skogen. Jag och andra tösen varit och handlat, tagit foto, suttit och solat....ja allt som kan vara lättvindigt en sån dag solen skiner.

Gubben grejar i ordning en bil han ska sälja. Det krävs ju fint väder till detta så det har han väntat på länge! Han tvättar, torkar, putsar och fejar invändigt och utvändigt av bilen. Och till sist är det vaxning som gäller. Polerar med maskin först och sedan går han över alltihop med rejäl puts för hand. Gisses vilket arbete! Men bilen blir fin också. Han skulle nog inte vilja sälja den annars, det vet jag. Den åker ut på annons på Blocket när det är klart.

Nu har vi ätit taccos som äldsta tösen gjorde iordning.

Nu ser jag vartåt det lutar....Det verkar vara bara jag och gossen som gjort minsta möjliga mer än att vara ute och njuta i dag.

Men visst...jag har i a f fått upp 2 tvättar med kläder på tork utomhus, så jag har gjort något nytta ändå....


Vill föra frågan vidare som Lena här nedan nämner i sin kommentar.

Någon som vet???


Av Jag, mitt i livet - 19 april 2008 11:15

Har varit inne i stan och handlat.

Köpte en stor kupong med lottorader. Får se vad detta kan ge....

Det är så mycket pengar i deras vinstpott nu så jag tänkte försöka få med lite....eller varför inte mycket?!

Det sista som överger en är väl hoppet.

Här ger jag Er en bild från hamnen igår em när jag och tösen var ute på åktur. Varsågoda och njut.

Av Jag, mitt i livet - 19 april 2008 08:33

Jag ska köpa en kupong med lottorader idag. Får se om det hjälper för att kunna köpa ett sådant hus jag såg igår när jag och tösen var ute och åkte så hon fick övningsköra.

Ska lägga in en bild på det bara kameran har blivit uppladdad.....Så ska ni få se och tycka... Nu äntligen...Här är det!


Det ser ut som mitt drömhus. Men jag har fler varianter i drömmen.

 Det finge gärna vara en timrad stuga.


Men vad tycks om denna varianten??

Ovido - Quiz & Flashcards