Alla inlägg den 4 april 2008

Av Jag, mitt i livet - 4 april 2008 11:47

Om du kommer till mej så kan vi ju ha det lite tokroligt!

Vi kan gå ner till tjärnet och ta oss ett dopp!

eller....kanske lite tidigt på säsongen det?

Fick tanken på denna bilden när jag tänkte på våra äventyr då....

Mamma Mu och kråkan......

Av Jag, mitt i livet - 4 april 2008 11:15

Ja så här ser den då ut...servisen jag vann när jag var med i den äppelkakstävling de hade en höst i HV.

Finner inte urklippet från tidningen annars skulle jag scannat in det ... :)



 Det är då kannan att ha vaniljsås i,1 pajform som är ganska stor och 6 assietter till.

Gissa om jag blev glad över vinsten...?!






Av Jag, mitt i livet - 4 april 2008 09:39

Ja det var just frågan det....


Själv går jag hårt in för att motverka den huvudvärk jag vaknade med i morse.

Undrar om det hjälper med att blogga lite...Kan då inte göra skadan värre tror jag.

Har kört barnen till sina skolor.

Tagit min frukost ordentligt...i lugn och ro.

Två huvudvärkstabletter efter detta och sedan baljar jag kaffe....

Ska ta foto på den servis jag talade om at jag vunnit med min egen äppelkaka.....Upp till bevis!

Ovido - Quiz & Flashcards