Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Hur har ni det idag?

Av Jag, mitt i livet - 4 april 2008 09:39

Ja det var just frågan det....


Själv går jag hårt in för att motverka den huvudvärk jag vaknade med i morse.

Undrar om det hjälper med att blogga lite...Kan då inte göra skadan värre tror jag.

Har kört barnen till sina skolor.

Tagit min frukost ordentligt...i lugn och ro.

Två huvudvärkstabletter efter detta och sedan baljar jag kaffe....

Ska ta foto på den servis jag talade om at jag vunnit med min egen äppelkaka.....Upp till bevis!

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

4 april 2008 10:35

Godmiddag på dig. men så tråkigt har du fått huvudvärk Ja det är ett bra recept mot den du använder brukar hjälpa rätt bra håller tummarna. Skall bli kul att se din servis är porslinfreak jag. Skriv n porslin på min sökrad på bloggen så ser du mina grejor man får upp dem jag satt bilder på om du klickar på den fetstilade översta raden

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Yvonne

4 april 2008 11:24

Tack Fili för tips om ditt porslin...ska kolla in där!
Huvudet börja på att kännas "normalt" igen.....

 
Filifjonkan

Filifjonkan

4 april 2008 18:37

Jaha vad skönt att det gav sig din huvudvärk, Sånt kan förstöra en hel dag för en annars!

http://filifjonkan-se

 
Marianne

Marianne

4 april 2008 22:37

Vakna med huvudvärk är jobbigt. Men jag hoppas den ger med sig snabbt.
Idag har jag varit utomhus så mycket som möjligt. Det är ljuvligt att ta en mugg kaffe, gå ut och sätta sig och enbart njuta av att finns till. Tänk vad lite sol och värme kan göra för ens humör.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards