Alla inlägg den 8 april 2008

Av Jag, mitt i livet - 8 april 2008 15:11

..till den äppelkaka jag skrev om när jag visade servisen jag vann med just mitt recept....

Ska återkomma med det bara jag letat upp det.

Då ska ni få smaka!....

Av Jag, mitt i livet - 8 april 2008 10:51

 Är hemma med pojken idag. Han har lite feber. Men inte mer än att han behöver ta det lugnt. Det är ju ett fasligt tempo på fritids, skolan och sedan fritids igen då till 16.30 .

Han kollar , med täcket på , på teven nu....

Ska gå ner till honom och hålla sällskap. Jag tar mitt väl behövda kaffe jag.

Kram!

Av Jag, mitt i livet - 8 april 2008 09:51

Till dessa två ska det gå riktigt många kramar just idag. Den äldre "tösen" , C, är hon som vi var hos i lördags. Men tänk om jag skriver fel när jag skriver att hon fyller 36....;)      min dotter påstår att hon är 37, C alltså,

 men då är det ju ett år mindre om jag har rätt så jag satsar på 36 år...

Vi fick en härlig taccogratäng m mycket tillbehör o cider till det. MUMS!

Sen en balja kaffe och mycket trevlig samvaro + lottskrapning, som denna gång gav oss 6 nya lotter til nästa gång...Vi ser fram emot det.

 *************************************************
*

Se hur den lila nyfiket är med för att öppna den present C fick i lördags. GULLIGT!

**************************************************
*

Den yngre tösen ÄR helt säkert 2 år....

Det kommer jag ALDRIG att ta fel på....Den historien om när hennes mamma , (I) ,  var gravid med henne, den har vi skrattat mycket åt! JAG MÄRKTE INGENTING!!!!???? Men hur blind får man vara... jag fatta inget heller fast hon gav mej allehande olika vinkar om det hela! Under  9 månader! Snacka om att jag var trög! Så kom då ett mess....Vi har fått ett barn.Uppgifter om vikt o längd och namn o hela alltet    NU skojar de allt med mej tänkte jag...Skrev tillbaka om att det nog var ett djur med päls, svans och 4 ben...;)))    DET har jag ju fått höra, i 2 år då....

 


Grattis till er båda ! Kramar om!

Av Jag, mitt i livet - 8 april 2008 09:45

Vill sammanfatta i ett och samma inlägg : Ett stort tack till Er alla som skickat en tröstande tanke/ kommentar under dessa dagar.

Det känns bra ska ni veta! Kramar till Er alla!

M v h

Yvonne

Ovido - Quiz & Flashcards