Direktlänk till inlägg 8 april 2008

Grattis!!

Av Jag, mitt i livet - 8 april 2008 09:51

Till dessa två ska det gå riktigt många kramar just idag. Den äldre "tösen" , C, är hon som vi var hos i lördags. Men tänk om jag skriver fel när jag skriver att hon fyller 36....;)      min dotter påstår att hon är 37, C alltså,

 men då är det ju ett år mindre om jag har rätt så jag satsar på 36 år...

Vi fick en härlig taccogratäng m mycket tillbehör o cider till det. MUMS!

Sen en balja kaffe och mycket trevlig samvaro + lottskrapning, som denna gång gav oss 6 nya lotter til nästa gång...Vi ser fram emot det.

 *************************************************
*

Se hur den lila nyfiket är med för att öppna den present C fick i lördags. GULLIGT!

**************************************************
*

Den yngre tösen ÄR helt säkert 2 år....

Det kommer jag ALDRIG att ta fel på....Den historien om när hennes mamma , (I) ,  var gravid med henne, den har vi skrattat mycket åt! JAG MÄRKTE INGENTING!!!!???? Men hur blind får man vara... jag fatta inget heller fast hon gav mej allehande olika vinkar om det hela! Under  9 månader! Snacka om att jag var trög! Så kom då ett mess....Vi har fått ett barn.Uppgifter om vikt o längd och namn o hela alltet    NU skojar de allt med mej tänkte jag...Skrev tillbaka om att det nog var ett djur med päls, svans och 4 ben...;)))    DET har jag ju fått höra, i 2 år då....

 


Grattis till er båda ! Kramar om!

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

8 april 2008 14:48

Ser på bildene, og kan ikke la være å smile av katten din som sitter i vinduet:)
Slik sitter den ene katten vår, og ofte sitter hun i vinduet her på lillerommet jeg har dataen.
Tror jeg skal se om jeg finner igjen bildet...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards