Alla inlägg den 30 april 2008

Av Jag, mitt i livet - 30 april 2008 14:04

Vill önska alla som läser här  En riktigt trevlig Valborgsmässoafton.


Ska snart laga medisterfarse med potatis och sås till.

Mums!


Har nyss kommit hem från jobbet och nu är det ledigt ända till måndag! Härligt.

Ska bli mycket grejat ute denna helg, precis som den förra. Det är ju det som gäller nu under våren. Har många projekt på gång. Jag berättar allteftersom , det är lättast...

Av Jag, mitt i livet - 30 april 2008 05:40

Setter här och öga hôller på att ramle ihop hele tia...d får bli på värmländska, se jä släpper å tänke på rikssvenska....

Skä på jobb snart framm te klôcka ett. Da sluter alle. E tå minne bäste kompiser kommer för å söke jobb där idag, dä blir att rolitt dä!

Men jä lutter få immä nôe i magen og om jä skä ôrke jobbe nô.


Di får ha´t se gôtt  ända tess i afta, da ä jä tebaka te dere.


Hoppes di klare å läse o begripe detta nu ra!

Ovido - Quiz & Flashcards