Direktlänk till inlägg 11 april 2008

Sliten

Av Jag, mitt i livet - 11 april 2008 19:22

Har varit ute och åkt bil några mil med de blommor som skulle överlämnas till dotterns fröken.

Tösen visste inte var hon bodde ....men bortemot i alla fall.

Hon var inte hemma, men efter ett mess till hennes man gick det att ställa blommorna i postlådan....Hoppas de har kommit hem nu så blommorna har fått komma inomhus.

**************************************************
***********************

Mitt huvud känns  lite så här just nu...    enda sättet jag har att beskriva hut det känns.


Alltså inte i håret, utan i huvudet...     ;)                  Det är väl en släng av  Meniéres.....det kan slå till när man minst anar. Känslig för stress.


Jag återkommer när det känns lugnare igen.


                                                  
                         


 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

12 april 2008 14:55

Håper at du føler deg bedre igjen snart. Natten var heldigvis relativt fredelig, selv om jeg ikke fikk en pause før litt over to. Men du verden så TRØTT jeg var!!!
Da klokken nærmet seg 7 i dag hadde jeg VIRKELIG hjemlengsel...

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

12 april 2008 16:10

Ta det lugnt, så du piggnar på! Ingen idé att stressa i onödan!

Kram

 
Gerty

Gerty

12 april 2008 19:18

Det är ett bra tecken när barnen tänker på andra
HA en bra lördakväll

http://Prilyckans

 
UnderCover

UnderCover

12 april 2008 20:52

Att ha så'na där *pekar på krypet* som irrar runt i huvet kan inte vara nå'n höjdare.
Hoppas det lugnat ner sej nu så att du fått vila ut...

Ha en fortsatt bra lördagkväll!

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards