Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Lördagen blir nog utomhus.

Av Jag, mitt i livet - 26 april 2008 09:16

Jag var allt vaken vid 6-tiden, men då regnade det. Det var kallt i huset , vi har ju värmen avstängd när det värms upp bra efter en solig dan ändå, huset.

Så jag gick och la mig igen och somnade om, väldigt ovanligt!

När jag vaknade på nytt för ett tag sedan sken / skiner solen för fullt! Vilken lycka!

Då blir det ut och ta itu med diverse då, efter frukosten.

Ska bl. a ta bort all bråte som ligger utanför uthusets framsida. Det är helgöppet på "tippen" också så det blir att lasta släpkärran ....


Framför uthuset ska det sedan gjutas en cementplatta för hästarn, där de kan stå när hon ska rykta och dona med dom.

Som det är nu får hon fixa detta i hagen och det innebär lite krångel...


Men först frukost i magen, ladda kaffebryggaren , plocka av de hagstolpar jag köpte går från släpkärran först........ och hoppas på att solen håller sig på " gósia´ " ....


Tack för alla kommentarer alla goa människor!

Ha en bra lördag nu!

 
 
maria

maria

26 april 2008 10:49

Tack så mkt. Ja precis ! Då orkar man inte stå i köket i flera timmar.
Hoppas du får en fin lördag :)

http://marialundqvist.webblogg.se

 
Ruth

Ruth

26 april 2008 13:25

Solen kom till slut här också i dag, men regn har vi inte fått, men kyliga vindar är det. Tvättar hundsängar i dag, skönt att få torka ute, dom är ju rätt så tjocka. Tack för ditt stöd på mitt inlägg. Det är inte kul att bli trackaserad pga. avundsjuka och misstänksamheter, hoppas hon ger sig. Vill ha lugn och frid, orkar inte med elakheter nu när jag tampas mot min rökning, nu suger det extra mycket pga. innre oro, men det ordnar sig. Har bett att personen skall lämna mig i fred nu och för alltid, hoppas på att bli bönhörd !
...Kram min vän...

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

26 april 2008 15:47

Ikke direkte sol her i dag, men kunne ANE den bak skyene. Vi har hatt en fin dag allikevel, har vært ute med hunden i nesten to timer. Bilder i bloggen.
Håper du får en flott lørdag videre:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
eva

eva

26 april 2008 19:02

Har också tillbringat större delen av dagen utomhus. Jätteskönt! Ha en skön lördagskväll. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards