Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Semesterdag med barnen.

Av Jag, mitt i livet - 21 april 2008 07:05

Alla 3 barnen sover ännu. Det kan dom göra så länge dom vill.... det är ledigt från skolan här och jag tog en semesterdag ihop med detta.

Tvätten går redan, den tar aldrig någon ände den där tvätthögen. Men med klädtorkshjälp utomhus känns det hux flux lättare att tvätta. Det doftar ju underbart av kläderna + att en slipper springa på klädställningar inne lite här och där.

Solen strålade in , försökte genomtränga persiennen , i morse. Det gör mej så glad! Jag älskar solen, men inte i den mån att jag ska bli brunaste bönan, utan just för att den ger mig min levnadsglada tid av året. Det blir som nytt liv i en!

Är enormt kvällstrött vintertid....förresten, det börjar i Oktober o håller i sig till Mars.....

Men NU är det min tid!

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

21 april 2008 08:14

Godmåndagmorgon på dig, Ja så got att du är ledig idag dagen artar sig till toppendag redan +2 nu men nattfrosten har inte släppt från norrläget ännu här. Ja kläderna luktar så friskt nr man år in dem från torkvindan, Å men rikitgt känner hur det kvillrar i en dessa dagar., Ha det riktigt gott med dig och barnen idag

http://filifjonkan-se

 
Ruth

Ruth

21 april 2008 09:25

Är det sommarens första dag i dag ? solen gassar, inomhus 24,7* och ute 18,6*, nu blir det till att börja ojja sig för värmen :-).
Är en av dom få på bloggarna som gillar kyla och snö, och rartar värme. Vi får se hur det går i sommar. Hänga tvätt ute är underbart skönt och torkar snabbt. Ha en riktigt fin dag med familjen !

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards