Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Ja e så lycklig , ja e så lycklig ja ja e lycklig fredá lördá söndá måndá tisdá onsdá..

Av Jag, mitt i livet - 18 april 2008 11:31

 
 
Marianne

Marianne

18 april 2008 11:59

Solen är alltid välkommen. Hoppas du får en solig helg.
Ha en fortsatt skön fredag.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

18 april 2008 12:56

Måste solen stanna kvar i dag och kommande vecka, den gör oss alla så glada både måndag, tistag ja, varje dag :-)
Kram Ruth som också skiner i kapp med solen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne inne medan solen är lite mindre stark...

18 april 2008 13:24

Ruth: Ja det är gott för oss alla runt i landet om vi kan njuta av solen nu framöver.
Nästan så det hörs när växterna börjar ta sats för att spränga alla knoppar...

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

18 april 2008 13:35

Tack för besöket i smedjan och dansen varmed jag här återgäldar med ett besök hos dig! Mycket trevligt att hafått hälsa på. Med den trevligha läsningen du i flera inslar bjudit på kommer jag säkert att hälsa på fler gånger. Men varför inte en hambo eller en jitter bugg? För att bjuda till högre ståndsdans kan det måntro gå för sig? Men då måste du ha en krinolin! Ha det bra önskar jag dig!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

18 april 2008 15:03

JEG trenger ikke sol for å vćre glad i dag! Så lenge man er syk er det like greit med dårlig vćr, for da slipper man ergre seg over at man ikke kan ut og nyte den sjeldne solen!
nei, jeg er glad for at jeg KAN PUSTE som vanlig igjen.... Snakk om små gleder! Klarer ikke gjřre mye enda, men har begynt å TRO jeg blir ferdig med influensaen.
Bare det å vaske håret gjorde at jeg måtte ligge og hvile i halvannen time, men JEG KLARTE SÅPASS SOM Å VASKE DET:)
Ha en god helg, med masse sol.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

18 april 2008 15:41

Bengt: Ja det ska nog gå bra med lite finare dans också. Det skapar mycket glädje, dansandet! Roligt med nya besökare, Välkommen!

 
UnderCover

UnderCover

18 april 2008 19:34

Å helg är det! Bara en så'n sak :o) En helg med sol tror jag bestämt att det blir till och med. Nu njuter vi allt vad vi orkar *bestämmer*

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards