Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Nu blev jag allt nästan ibet.

Av Jag, mitt i livet - 16 april 2008 19:08

När jag startade datan efter maten såg jag direkt att det inte såg lika ut på skärmen som det var igår.

Kanten längst ut där man går in på start menyn låg så långt åt vänster så det nästan inte gick att få tag i den med muspekaren.

Åt andra hållet var det likadant.

Höll på att inte få tag i krysset när man går ur en viss sida.

Men jag fann på eget råd och gick in på "den här datorn" och vidare till " inställningar och så lite klickande hit o dit när det var som svårast, tyckte jag....hmmm.

Men det fungerade! Nu ser skärmen ut som normalt igen och jag är supernöjd över mitt vågade klickande hit o dit för att kunna fixa till det!

NU kan jag kolla in era bloggar i god ro!

 
 
Filifjonkan skrattar

Filifjonkan skrattar

16 april 2008 19:23

Heheh ja det är bra du vågar på den bara,,,det är av misstagen man lär sig och övning ger färdighet. Hoppas det fungerar som det ska nu då för dig.

http://filifjonkan-se

 
Marianne

Marianne

16 april 2008 22:21

Ibland så måste man chansa för att lyckas. Och man lär av sina misstag.
Sen är ju datorn enbart en pryl som går att ersätta.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

17 april 2008 06:10

Marianne: Ja , den går ju att ersätta i mån av pengar......
Vi här hemma får allt vara rädd om det vi har istället för att tänka:
- Det går att köpa nytt.
Hade enkelt nog bett någon av barna om hjälp men jag tänkte att det här ska jag fixa själv, det var viktigast för mig.Blev SÅ glad när jag lyckades!
m v h

 
UnderCover

UnderCover

18 april 2008 19:39

Tänk vad man kan bara man tror sej kunna...

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards