Direktlänk till inlägg 3 juli 2008

Semester!

Av Jag, mitt i livet - 3 juli 2008 21:14

Äntligen. 4 veckors vila, förhoppningsvis mycket av det i alla fall.

Köket tar form i sin nya mundering. Det blir bra!

Var inne i stan förut och handlade lite åt pojken. Gisses vad det är mycket folk i stan, det är Arvikafestivalen.

Alla utseenden är tillåtna. Man höjer på ögonbrynen både en å två gånger...

De är utrustade med kängor de flesta, beredda på det regn som kan komma att ödelägga hela festivalområdet, till en geggig arena.

Vi ska inte dit.

Imorgon ska vi alla här ha lång sovmorgon.....Jo, jag vet hur det blir. Jag vaknar säkert tidigt, just för att man får sova.

Underlig ordning det är på en...

Det har varit stekhett idag, phua!

Tanken var att vi skulle åkt till Eskilstuna imorgon, parken zoo, men det pallar vi inte för i värmen. Det får bli längre fram.

Ha en bra kväll nu alla som är här och läser!

 
 
Ruth

Ruth

3 juli 2008 21:31

Min man var i Arvika i går, redan då väldigt mycket folk, blir nog en riktig folkfest. Vill jag sova länge så sätter jag på mig en sådan däringa ögonbindel som jag fick på flyget till USA, det blir ju så himla ljust tidligt på morgonen och då är den skön att sätta på sig, och det blir svart som natten.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

4 juli 2008 11:29

Arvika är fint och REGN hoppas vi väl alla på i denna förödande ökentorka. Ska det inte vara gummistövlar då har jag ett svagt minne av;)Här är det kanalyra i dagarna 3 vi ska in och yra bland kossorna i eftermiddag, ska bli kul och många lyckade foton hoppas skogsfrufotografen på.
Lyckas du VILA på semestern är du inte dålig, hehe.

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

4 juli 2008 12:38

Hoppas att du får en riktig härlig semester!

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

4 juli 2008 13:48

hurra för semester!

 
camilla

camilla

7 juli 2008 14:27

Härligt med semester. Jag börjar min idag och det har regnat ihållande sen i går kväll ;D!

http://www.bentley.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards