Direktlänk till inlägg 23 april 2008

På lördag...

Av Jag, mitt i livet - 23 april 2008 19:28

........ska pojken på 8 år sova borta för första gången i sitt liv. Ihop med en massa andra barn som går på samma grej på torsdagskvällarna. De får ha kosedjur med sej så det blir tryggare...

När han bestämde sig sa han:

-Då får ju du och pappa ha HELA eran säng alldeles ifred!



Han är allt gó han!

Gossen alltså....       ;0)

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

23 april 2008 20:25

Så søt han er som lar mamma og pappa få ha sengen alene en natt:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

23 april 2008 20:33

Bara en så'n sak! Heela sängen ifred...ibland kan jag faktiskt sakna den där tiden när vi var fler än två i våran...

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

23 april 2008 23:03

Oaooo, bara ni 2 i sängen och barnaledigt, hur skall det firas ? Inte har ni väl sonen i sängen på natten nu när han är så stor ? usch då ni har skämt bort han, är han ett sladdbarn ? Ja, ja, som man bäddar får man ligga !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

23 april 2008 23:15

Ja detta blir nog grejer det...
På jobbet sa de....
-Jaha, det datumet lär vi ju minnas, för det kommer en till sladdis om 9 månader då...;)
Han sover bara hos oss , för det mesta.

Tips om hur jag kan avvänja denna lilla goá skrutt som tycker det är goást i vår säng?

http://t

 
Gerty

Gerty

23 april 2008 23:17

Vilken lyx bara 2i sängen

http://Prilyckans

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

24 april 2008 11:54

Jeg tror at det ordner seg selv, at han plutseig forlater deres seng. Sønnen min var 9,5 da pappaen uten forvarsel bestemte seg for å flytte ut. Han valgte en stygg skilsmisse, så jeg hadde politi på døren mer enn en gang..Sønnen min ble så redd for å bli forlatt at han torde ikke lenger sove i sin egen seng. Etter et års tid var han tilbake på sitt eget rom.
Det kan jo være grunner til at unger ligger inne i "storsengen" UTEN at de nødvendigvis er bortskjemte.
Sønnen min er ikke noe redd for å være alene hjemme store deler av natten når jeg er på jobb nå. han blir 13 i juni.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulla

24 april 2008 14:55

Ja detta blir nog grejer det...ensamma så...oj oj

 
Ingen bild

Yvonne

24 april 2008 18:37

Ja vi får allt se vad vi hittar på denna natt, jag och gubben. Kanske sover som stockar just för att vi får gott om svängrum...

 
eva

eva

24 april 2008 21:31

Vilken underbar kommentar! Passa på och njut av det extra utrymmet i sängen. Jag delar säng titt som tätt med ett lejon = min katt. Eller rättare sagt: vi delar huvudkudde, för det är där katten ligger när han sover i sängen. Sov gott. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards