Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Tack Sissi! Sockorna kom idag!

Av Jag, mitt i livet - 14 april 2008 15:47

 




Titta! Här är de ju! De fina sockorna jag köpte av Sissi-Mor.

De passar på MINA fötter alddeles perfekt! Detta blir något att ha på sig när en känner sig "frösa" som vi säger här.

Tack än en gång Sissi! Kram och tack för det fina vykortet du sände med. Förstod jag rätt...                 Var det             *nu ska jag gissa*     ett av dina syskonbarn som var fotografen?

Du får förklara när du läser det här!

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

14 april 2008 16:50

Jeg er så glad for at sokkene passet:) Bildet på det kortet er tatt av svigersønnen min. Han er samboer med min eldste datter, og det er de som har firmaet brukbarbok.com, som jeg har lenke til på bloggen min.
Jeg er stolt av de to:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

14 april 2008 16:52

Hej å vad de var fina sockorna riktiga raringar att vara fin i även om man fryser lite eller är "ursken" som vi säger då.Idag är man det lite för det regnar till och från med nordanvind som river och sliter.

http://filifjonkan-se

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

14 april 2008 16:58

Jo hon är duktig vår Sissi-mor/Ha det gott och bli varm om föttran

http://loppido

 
Ingen bild

Yvonne tassar runt i bloggarna med fina sockar på

14 april 2008 18:09

Sissi: Ja de var härligt att först ha tänt i kamin min o sen kom dina sockar som extra värme!
Aha, han är alltså "svärson" som vi säger här.
Då förstår jag. Ja stolt ska man vara åt sina duktiga barn!

Fili: Ja här strömmar berömmet in till Sissi-Mor som är duktig!
Kan rekommendera att köpa ett par...De gröna hon gjort senast är allt läckra de og!

Dockmamman: Kul att du tittar in. Har följt din blogg länge och känner igen mycket. Välkommen hit igen!
m v h

 
Marianne

Marianne

14 april 2008 20:48

Vilka söta sockar. De ser för fina ut för att gå runt i.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards