Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Sörger min arbetskamrat.

Av Jag, mitt i livet - 6 april 2008 11:49

Fick beskedet via telefon tidigare i förmiddags.

En arbetskamrat har hastigt gått bort.

Det tar på krafterna.

Tänker på hans anhöriga.

Fru, barn och barnbarn.

Så tragiskt.

Från mitt hjärta: Jag kommer att sakna honom mycket!

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

6 april 2008 12:20

Hej. Nu fungerar min server igen pust Men så tråkigt besked för dig och hans anhöriga Det är alltid jobbigt med sådant men hoppas det går så bra som det kan för dem och dig!

http://filifjonkan-se

 
UnderCover

UnderCover

6 april 2008 14:32

Vid så'na här tillfällen finns det inga bra ord...
*kramar om istället*

http://undercover.bloggagratis.se

 
Kaela

Kaela

6 april 2008 19:17

Oj så tråkigt Yvonne.
Det är svårt att mista "nära" vänner. Och arbetskamrater blir verkligen nära.
Kram

http://kaela.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

6 april 2008 22:49

Tragiskt när personer försvinner bort från en. Otroligt jobbigt för hans familj.
Jag känner med er. kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

7 april 2008 08:04

Jag är ledsen, det finns inga ord som räcker till vid sådana händelser. Kramar.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

8 april 2008 06:23

Så svårt när en vän eller familjemedlem helt plötsligt fattas en, så mycket man tänker att man skulle ha pratat om! Man blir påmind om att man inte får glömma bort nuet när sånt här händer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards