Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Tisdag

Av Jag, mitt i livet - 26 augusti 2008 16:36

Nu är det jobb som gäller om dagarna. Allt väl efter operationen så här långt. Aktar mig för tunga lyft och ansträngningar lång period framåt.


Angående mobilen har jag gjort polisanmälan. Den är bekräftad.

Har varken sett återbetalning av pengar eller mobil så det fick bli polisen som får ta över.


Har en begynnande huvudvärk så jag återkommer när det känns bra från det....

Ha det gott alla goa männinskor.

 
 
Ruth

Ruth

26 augusti 2008 20:42

Hoppas det finns några pengar att kunna få tillbaka, dom är nog förbrukade är jag rädd, och säkert har han inga andra tillgånger, tragiskt och trist.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

26 augusti 2008 21:55

Lycka till med telefonen. Och krya på dig! Hoppas värken försvinner snart.

http://agneta.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

27 augusti 2008 09:46

Godmiddag Å så det är klart nu med det duktig du är men var försiktig med dig, Lätt att glömma sig och ta i som man brukar.Jaha det blev anmälan och grejor då Ja det var jut råkigt men den här tiden verkar det som det händer vad som helst och folk kan inte skilja på mitt och ditt längre .Ha det bra du med

http://filifjonkan-se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

27 augusti 2008 09:46

Godmiddag Å så det är klart nu med det duktig du är men var försiktig med dig, Lätt att glömma sig och ta i som man brukar.Jaha det blev anmälan och grejor då Ja det var ju råkigt men den här tiden verkar det som det händer vad som helst och folk kan inte skilja på mitt och ditt längre .Ha det bra du med

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

malte o snoken

27 augusti 2008 10:04

otur gumman!!!stackars dig med huvudvärk, bortflugna pengar av taskig mobilsäljare!! var försiktig nu med op-ärr o allt! vi håller tassar o tummar att det löser sig!

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

27 augusti 2008 17:14

politianmeldelser tar lang tid. I slutten av juni politianmeldte jeg trusler som min sønn på 13 pr fikk på sin mobil. Trusler om kidnapping og voldteks når skolen startet igjen til høsten.
Vet ikke hvor langt politiet kommer, men jeg ga dem til og med mobilnummeret som meldingene ble sendt fra-.

Tror det er unger som var ute etter å "more" seg, men jeg anmeldte det allikvele, for unger ¨på 13-14 år vet bedre. I alle fall BØR de vite bedre snart.

Sønnen min trives mye bedre etter en uke på ungdomsskolen enn han noen sinne gjorde på barneskolen. Leksene, bygningen, elevene. lærerne...ALT er bare topp for ham:)
Måtte det vare slik de neste tre årene, sier jeg.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
eva

eva

27 augusti 2008 20:17

Vad skönt att du mår bra efter operationen. Tråkigt med mobilen. Hoppas att allt löser sig till slut och att du får tillbaka dina pengar. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

28 augusti 2008 22:15

Hoppas du har blivit av med huvudvärken o mår bättre nu! Var rädd om dig!
Kram

 
maki

maki

29 augusti 2008 11:13

Fattar noll!
vad har hänt efter tuppkakan?
Jag försökte läsa om ngt .....Operation ,,,polis anmälan ...men hallåå ? Vad har hänt? Har jag missat något?
Stugan,,,jösses vad det finns folk med lurendrejerii? Har dom sålt huset, till norrmän,så klart! Ni fick iaf. en utflykt.
Hör av Dig och krya på Dig,,,,,,

http://maki.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 augusti 2008 18:47

Skönt att operationen gått bra. Var nu rädd om dig. Så tråkigt att du blivit lurad på pengarna och mobilen. Jag hoppas det ska rätta till sig. Inget kul att se sina surt förvärvade slantar försvinna ner i en okänds ficka. Bra att du har polisanmält.
Lycka till.
Kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

29 augusti 2008 22:10

Håller med maki, jag måste ha missat nåt?! Men jag hoppas att allt är bra efter operationen och att du mår bra. Hoppas att det löser sig med allt trassel också. Trevlig helg!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards