Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Jag, mitt i livet - 1 augusti 2008 21:04

Ja idag kom han och hälsade på ! Äntligen!

Min bror.

Det är roligt att råkas, det är för sällan.

Han bor inte långt härifrån men jobbar långt hemifrån och har sin särbo i Norrland....snacka om friarväg!

Men bara man råkar honom och ser att allt är väl , så går tiden....å så ses man igen.Vi messar ju ibland och så, men det är inte det samma som att råkas.

Vi for med en kanna kaffe när han var här. Han kollade i våran dynghög efter metmask, men fann ingen. Hoppas han fann någon annanstans, innan det mete han skulle på i Värmeln.Han metar hela året runt, precis som pappa gjorde. Hyr hytte i Arabu i Norge ibland. Gisses den röding man kan få....!

 Har varit med dit en gång. Härligt! Solen på våren där är allt fin att ge den härliga första färgen i ansiktet!

Jodå han kunde tänka sig att vara med på foto i mi blogg också. Här är vi:Min bror & jag

Av Jag, mitt i livet - 1 augusti 2008 10:53

....att hjärtat hoppar som det ska i rättan takt. För nu ska jag in och ta ekg inför min bråckoperation. Huvaligen! jag bävar men alla när och fjärran påtalar att det ska gå så bra så....så då får jag väl ha lite förtröstan då.......men jag är rädd för allt med nålar och allt sådant.

Ovido - Quiz & Flashcards