Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Jag, mitt i livet - 14 augusti 2008 15:29

Och det är inte ofta jag blir det....men börjar det på lukta bedrägeri då blir jag så förb!

Gissa vad det gäller....Ja mobilen.

Den har ju inte dykt upp ännu.


Han har skrivit att han har fått en ny mobil via jobbet!

Han har ju för f-n inte jobbat på 25 år!!!

2.800 kr har jag betalat till dennes fru.

Å nu har han skrivit att jag minnsan får vänta lite, ja lite, på att få betalt tillbaka.

För han, läs och häpna , har ont i ryggen och har inte kunnat ta sig ut hur som helst, på 25!!!! år!!!!

Men det är väl ingen orsak till att jag inte har fått någon mobil.

Hela affären började den 29/ 7, och jag ska vänta lite......

Satte imorgon som senaste datum för återbetalning.

Det har inte kommit in några pengar ännu...

Så nu har jag skrivit till BLOCKET och förklarat läget och bett dom granska säljarens affär.

Jag har hela mailhistoriken sparad och även insättningen av pengarna, som för övrigt gick in på hans frus konto...

När jag påpekade att hon skulle göra återbet, så är hon ju förstås inte annat än bortrest, för till fället...

( Frågan om hon har stuckit , både från gubbe och med mina pengar...;0)    )

Imorgon blir det en anmälan till polisen. NU har jag väntat färdigt!

Ovido - Quiz & Flashcards