Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Jag, mitt i livet - 29 augusti 2008 19:03

Det finns så många goa bloggare/läsare/kommenterare här inne så det är inte klokt.

 Det kommer     "skötom dig" och "var rädd om dig" och "du gjorde rätt som..." och en massa annat som gör en såååå himla glad!!!

Å här sitter jag och har inte skrivit en enda kommentar hos någon på hela veckan...Bu på mig!


Kan ta lite nytt härifrån då;

Mäklaren för sommarstugan ringde förut och undrade om vi skulle vara med i budgivningen. De hade 345tusen som utgångspris, nu var de uppe i 460 tusen. Innan kvällen skulle affären vara avslutad med budgivningen. Men jag svarade nej.


Ang mobilen har jag inte fått pengar. Det går väl sakta hos polisen också tror jag.De har säkert massor med sådana bedrägerier att genomföra undersökningar på.


Pojken fick ta sitt hål i örat i lördags. Det gick snabbt och lätt. Inte ett ljud.

Nu har han en guldstjärna i högra örat. Å han är så stolt!


Har nog bättre med tid under helgen. Kommer in och tittar till er då, och kommenterar.

Kram!


Ovido - Quiz & Flashcards