Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Jag, mitt i livet - 3 augusti 2008 21:23

Ja i natt är det inte att tro att det blir mycket sömn. dels är det varmt och dels undrar man hur det blir imorgon.

Men jag vet att det går en förmiddag, sen ser allt ut som man inte har haft nån semester. Alla maskiner ska igång, det ska smörjas här och där....men sen rullar det på som vanligt.

Jag och A går upp tidigt vi då imorgon. De andra 3 kan ligga kvar och sova tills de behagar gå upp.

Men det börjar bli tomt i plånboken nu....och 14 dagar till lön. Ja nu får jag allt vända på slantarna. Eller ta av de gamla som man brukar säga...

Hur man hanterar pengar är inget man kan kan gnälla om tycker jag, det rår man över själv. Man får rätta mun efter matsäcken, eller plånboken då...

Har summa summarum haft en superbra semester!

Ha det gott nu alla så hörs vi nog imorgon em....

Å tänk inte på mig, som jobbar........( UC, Jag läste nog! Na na na na na na!) Vänta bara!...))


Av Jag, mitt i livet - 3 augusti 2008 09:20

Ja det är det idag. Så ska jag jobba en vecka , ja 4 dagar då. Sen är det operation nästa måndag. Ekg var fint så det är väl bara att vänta då...


Väntar på klartecken från min bror att få lägga in bilden av oss här.

Kanske han inte vill vara med,men varför inte...

Han var på besök i förrgår och får jag lägga in bilden av oss så hamnar den på det datumet han var här.

Ovido - Quiz & Flashcards