Direktlänk till inlägg 1 augusti 2008

Min bror & jag.

Av Jag, mitt i livet - 1 augusti 2008 21:04

Ja idag kom han och hälsade på ! Äntligen!

Min bror.

Det är roligt att råkas, det är för sällan.

Han bor inte långt härifrån men jobbar långt hemifrån och har sin särbo i Norrland....snacka om friarväg!

Men bara man råkar honom och ser att allt är väl , så går tiden....å så ses man igen.Vi messar ju ibland och så, men det är inte det samma som att råkas.

Vi for med en kanna kaffe när han var här. Han kollade i våran dynghög efter metmask, men fann ingen. Hoppas han fann någon annanstans, innan det mete han skulle på i Värmeln.Han metar hela året runt, precis som pappa gjorde. Hyr hytte i Arabu i Norge ibland. Gisses den röding man kan få....!

 Har varit med dit en gång. Härligt! Solen på våren där är allt fin att ge den härliga första färgen i ansiktet!

Jodå han kunde tänka sig att vara med på foto i mi blogg också. Här är vi:Min bror & jag

 
 
Ruth

Ruth

4 augusti 2008 09:55

Vilken mysig bild på dig och din bror, roligt att träffas och prata då & nu tid. Men som du skriver så blir det inte ofta man träffar sina syskon, men roligt när det sker.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
eva

eva

4 augusti 2008 17:18

Vad kul att få besök av brorsan och vilket fint kort på er bägge. Jag har tre brorsor men träffar dem inte så ofta. Två bor på västkusten, men den tredje bor bara 45 minuters bilväg från mig. Trots det träffas vi inte så ofta. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

5 augusti 2008 16:08

Så rart det ser ut kortet...glad att du har din bror ser jag,,var rädda om varann, Filifjonkan miste sin bror helt oväntat och plötsligt dryga året sen nu och det är för jäkligt eländigt i hjärtat. Han fattas mig så himla mycket. Så gläds åt varandra.Man vet inte från dag till dag vad som väntar

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards