Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

Operation nästa...

Av Jag, mitt i livet - 10 augusti 2008 19:21

Imorgon halv 8 ska jag opereras.

Lär inte skriva något innan jag blir körd in.

Får inte äta efter 24.00 i natt. Å hur ha ni tänkt att det ska gå till....

Jag kommer ju att magra av direkt!

Men men, det finns lite att ta av så....


M åker på sitt konfirmationsläger med tåg på förmiddagen.

Å A ska börja sitt andra sommarjobb. 1 ½ v på mitt jobb.

Så vi är tre i familjen som har lite funderingar över morgondagen.


Nu gäspa jag första gången för i kväll. Men här ska inte läggas sig för tidigt o sen vakna i natt o vara hungrig. Näpp!

Vid 10 kan det nog gå för sig.....att lägga sig alltså.

Nu vill jag säga att min mage kommer att vara öm efter min operation imorgon så skriv lite lagom roliga inlägg nu...... kanske orkar jag inte skratta utan smärta åt alla tokigheter...

....ni vet vilka jag menar.

Ingen nämnd och ingen glömd bland mina länkade vänner,men de brukar ha ett o annat skrattretande för sig under livets gång, har jag blivit varse.

Å mer blir det säkert....

Ha det gott nu!

Jag tar mig en OP imorgon bitti!

 
 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

10 augusti 2008 19:39

Jeg vil ønske deg lykke til i morgen!! Skal tenke på deg og håper at alt går fort og greit.
Bra det ser ut til å ordne seg med den mobilen!!!
STOR klem fra Norge til deg.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 augusti 2008 21:08

Håller tummaran för dig imorgon!
Allt går bra skall du se!

Hoppas att du får din telefon imorgon.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 augusti 2008 22:07

Önskar dig lycka till i morgon. Håller dig i handen i mina tankar så skall du kan känna dig trygg. Sedan möts vi här igen när du är hemma. Kommer inte ihåg vilken del docktorn skulle karva i, så där får du friska upp mitt minne, men det viktigaste är att du blir bra. Hoppas du får sova i natt utan att vara hungrig. Det är ofta så "det man inte får, suger mest i tarmen :-)"

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

10 augusti 2008 22:26

Lycka till håller tummarna att allt skall gå bra

http://Prilyckans

 
eva

eva

11 augusti 2008 05:25

Tänker på dig när du ligger där på operationsbordet. Lycka till. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

11 augusti 2008 05:37

Magen Ruth, magen....

 
Medresenärskan

Medresenärskan

11 augusti 2008 09:36

Tänker på dig och vet precis hur gott kaffet och smörgåsarna efter operationen smakar. När du avnjuter det så är ingreppet över. Jag skall också till sjukhuset idag och besiktiga min arm och få en tid för nästa ingrepp men då vill jag ha lokalbedövning eftersom det inte tarvas så mycket för att dra ut en spik som kilat iväg.
Lycka till. Tittar in mot kvällen och ser om du är på G igen.
Kram på dig.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Filifjonkan försiktigt

Filifjonkan försiktigt

11 augusti 2008 13:47

Knack knack,,,är du hemma? Hmm näe det är för tidigt förstås nåja jag väntar in dig. Kollar i morgon om du syns till och nästa och nästa,,,så endera dagen så...Kramis på dig

http://filifjonkan-se

 
A-E

A-E

11 augusti 2008 19:38

Hoppas allt går bra.

Tack för ditt inlägg hos mig. Oro är inte kul men det blir bättre.

Kram Anna-Erika

http://kattmamma.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

11 augusti 2008 21:53

Lycka till i morgon. Jag håller tummarna för att det går riktigt bra och att du slipper ha alltför ont efteråt!

Kram!

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

11 augusti 2008 21:56

Herregud! Hur veckovill är inte jag?! Det var ju idag du skulle in. Jag som tänkte i förrgår att jag skulle skriva innan du åkte in... Och det glömde jag såklart. (Måste sätta igång med min minnesträning!) Hoppas det har gått bra allting!!!

http://agneta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards