Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

På begäran..... forts om mobilen.

Av Jag, mitt i livet - 10 augusti 2008 12:04

Läget med den saknade , köpta mobilen ser ut så här för dagen, söndag.

Fick igår, äntligen reda på HUR   säljaren hade skickat iväg den och När.

Det är skickat i ett tjock vadderart kuvert. Den 5/8.

Det är inte skickat som paket.

Därmed har man inget kollinr att söka på efter paketet, under dess färd till mottagaren.

Sist stod det att om det "strular till sig" med posten och det inte dyker upp så ska jag få pengarna tillbakabetalade.

Jo, jag tackar...

Helst vill jag att den "dyker upp" imorgon.

Det brukar oftast gå fortare med det som skickas som post , och inte som paket...

Men frågan är varför det dröjer.

Det är den 10de idag.

Det känns lite bättre i maggropen efter att ha fått erkännande om återbetalning av pengar, men än har vi inte sett slutet på denna affären.

Jag har det dock sparat på mailen så det är svart på vitt.

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

10 augusti 2008 16:54

Håller tummarna att du får tillbaka pengar eller paketet kommer, Jag fick ju betalt för min krossade servis så,,

http://filifjonkan-se

 
Ruth

Ruth

10 augusti 2008 17:17

Hoppas du inte har blivit blåst, varför skulle han efterskänka dig pengerna när han själv förlorat kameran, låter ologiskt i mina öron. Posten ersätter inte det som inte går som postförskott, brev och vanliga paket ersätter dom inte. Inte säkert med postförskott heller. En person köpte en kamera och krävde postförskott, paketet hämtades ut och det innehöll en trädbit. Näää, fall inte för frestelsen att köpa på dessa säljsaiter, många blir lurade. Håller tummarna att det rätar upp sig för dig.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards