Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

Grattis på din 16-årsdag!

Av Jag, mitt i livet - 24 mars 2008 09:09

Idag det sker....

Hon fyller år.

Hon är så lycklig för sin nya vår...(Flammingokvintetten)


Ja så är hon 16 år idag!

Min stora tös...

Har redan varit ute på vår första övningskörningstur....kl halv 8!

Inte minns jag när hon var vaken sååå tidigt en ledig dag.

Nu förstår jag att hon kommer att följa med överallt bilen ska gå..;)

Det går fint.

Hon har liksom det där med motorer och teknik i ryggraden på nå vis.


För övrigt är hon mitt i en frigörningsprocess. Mitt emellan barn och vuxen.

Önskar dej all lycka i världen, min góa tjej!


 
 
Filifjonkan konstaterr

Filifjonkan konstaterr

24 mars 2008 09:51

Godförmiddag..och grattis i efterskott till 16åringen ..ohh ljuva ungdom tänker tillbaks fasen vad roligt man hade det,,bra hon tränar på att köra körkort är en nödvändighet idag men ack så dyrt,,,

http://filifjonkan-se

 
UnderCover

UnderCover

24 mars 2008 18:30

Grattis till körkortsaspiranten! Det var en speciell känsla det där när dom för första gången backade ut bilen alldeles själv *minns*

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lena

24 mars 2008 20:39

Hej Yvonne! Hälsa din 16-åring o gratta från mig! Förstår att hon är ivrig att övningsköra. Kommer väl ihåg hur det var med det för egen del. Pappa fick aldrig ha bilen ifred... Så efter att körkortet var taget, köpte han en gammal folkvagn åt mig. Jisses va kul man hade med den... ;)

 
Marianne

Marianne

25 mars 2008 11:34

Ett sent men hjärtligt grattis. Det var många år sedan man fyllde 16 och då längtade man efter att bli äldre, men den längtan är över för länge sedan. Nu önskade man att det gick att vrida tillbaka klockan lite så att man skulle orka med lite mer.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

25 mars 2008 11:34

Grattis til 16åringen! Min datter M var slik helt fra hun kunne få øvelseskjøre og til hun kjørte opp i februar. Nå er jeg heldig om jeg får LÅNE min egen bil en gang i blant...
Jeg har en utmaning til deg på bloggen min, håper du tar den.

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards