Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Jag, mitt i livet - 23 mars 2008 08:21

Jag såg bilder hos, (tror jag), Skogsfrun.

Hon hade satt in EN bild på sig själv i skogen, men den innehöll 3 bilder i en och samma.

Detta betyder ju att man kan visa mer för läsarna med att ha en trippelbild uppladdad....eftersom det kostar när man har 100 st uppladdade...Då hinner man ju visa mer innan det är dags att betala, även om nu inte kostnaden är hutlös, så heter ju bloggen faktiskt "blogga gratis".......hmm.

Dit jag vill komma är att jag tror min kamera ska innehålla denna funktion...men var?!Så här menar jag...

 Det här är mina guldklimpar!


Det är denna funktion jag menar med kameran.

Jag och äldsta tösen har samma kameramärke, men med olika antal pixlar. På hennes finns funktionen!

Det blir alltså att be henne om att få låna kameran om jag nu inte hittar detta på min egen....

Imorgon är hennes första dag att övningsköra...vi kan nog byta tjänster lite känner jag....jag ska ju sitta bredvid .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards