Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Jag, mitt i livet - 5 mars 2008 15:17

...köttet till middagen alltså ;)

Fläskkött som bryntes o kryddades med diverse goa härliga burkinnehåll.

Sen i med krossade tomater, soya, Bong, tror jag är missbrukare av det!

Det ger en härlig smak!

 Minns ni reklamen om den?

Senare, mot slutet kommer jag att ha i "fetaost och tre sorters lök"-cremefraiche. Så får det puttra på lite igen...

Sen sitter alla vid bordet och det är alltid  (nja , nästan, )  alltid lika roligt och höra vad de tycker om maten....Roligast är det ju om det är possitivt...hmmm.

Det blir kokt potatis till!

Av Jag, mitt i livet - 5 mars 2008 13:14

Har just haft en kär vän på besök. Vi pratar om allt mellan himmel och jord.Å det kan bli mycket på kort tid eller lite under flera timmar...Men vi förstår varandra så himla bra!

Hoppas hon nu tycker detsamma...;)

Hennes dotter är snart 2 år och har koll på vilka katter som är mer eller mindre "farliga" i hennes ögon sett.. Vet inte hur många gånger hon säger -dah eller -den, i sin ålder där det ska läras tala så som de i hennes närhet låter...det är så himla gulligt.

Själv har jag en pojk på 8, så det är ett tag sen han lärde sej....Bland mycket annat  minns jag att han sa -gil, när han menade bil.


Tack för en återigen härlig samvaro min vän!

Av Jag, mitt i livet - 5 mars 2008 10:52

Nu har jag gjort det! Jag har fixat min blogg!

Kanske inte så himla snygg ännu men jag är ju ny på det här...Hav tålamod!

Är sjukskriven sista dagen av 3 veckor. Det blir gott att komma tillbaka imorgon.

Lediga fredagar har jag, så det blir liksom en mjukstart...:)

Kommer nog att lägga in bilder frampå men jag vill ha fart på detta skrivandet, till att börja med. Välkomna ni som kikar in!   / Y

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards