Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Jag, mitt i livet - 7 mars 2008 18:41

Men jag blir blir allt besviken på mig själv!!! HUR gör jag för att kunna svara den som lagt kommentar i ett inlägg...UTAN att radera mitt grundande inlägg, men svara den som skrivit under en kommentar....HJÄLP mej nu!

Av Jag, mitt i livet - 7 mars 2008 17:22

Barnen är födda -92...-93......där var det tätt på given ett tag!  ;)   sen gick det ända till -00. Han blir 8 nu snart!

Av Jag, mitt i livet - 7 mars 2008 11:31

Min vän åker på husmorssemester hon...i eftermiddag.

Tycker jag hon är väl värd. Med 4 barn , hus i helrenovering och även under tillbyggnad, i3 plan! Jisses!

Men du vännen....Kom hem igen! Dom behöver dej så väl.

Njut nu av dessa dagar du har lite för dej själv, delvis...Kramen!

För min egen del är det ingen semester ännu på några månader, om ens då....man har ju ALLTID något på gång här hemma. 

Av Jag, mitt i livet - 7 mars 2008 09:16

Tack för inläggen i min blogg! Gamla eller nya vänner...

Men hjälp mej....jag vill lära mej hur jag ska göra om JAG vill ge en kommentar till någon som gett kommentar i mitt inlägg.

Ser fler som gör så och då börjar de oftast med namnet på den de vill tala/ kommentera till.   Vill lära mej!


Bilen ja. Den har allt fått gå två resor fram och tillbaka redan till

stan. Först med töserna som börja kl8. Hon som frös bort vårtorna igår hade REJÄLT ont i sin ENA fot idag! Tur det inte smärtade under båda... Hon fick skjuts då hon slapp undan ett bussbyte innan framme vid skolan. Hon var såååå tålig med att frysa bort dom så jag var stolt/nöjd när vi var klara. Det kostar ju en del också...

Så bilen...den ha nyss gått 2a resan...denna gången med pojken som börjar 9.

Han är för ung än att åka bussen själv, då vi har väg 61 att stå vid vid busshållplatsen...Det svischar till rejält när alla långtradare drar förbi...


Så ska bilen få vila sej lite i solen....tills det är dags att dra iväg igen. Då ska jag till Telia, lämna blodprov, (  -   ja inte på Telia då,)  Och sen på ett möte kl 1.

Sen i em ska vi och hämta en jordfräs. En begagnad ha gubben fått tag i. Det räcker till det lilla land vi ska göra för att odla egna morötter till hästarna .

Jag hamnar nog i solen själv också ett tag. Bara graderna har stigit lite...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards