Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Jag, mitt i livet - 25 mars 2008 19:05

Har en tös som är inne på slutet av sin 16-åringsförsta-dag idag.

Hon hälsar och tackar ALLA som varit inne här och grattat henne.

Vi åkte att 3 rundor igår innan det fick bli fika med tårta och så...

( Hon är duktig!)   Men SCHY, säg inte det....än i alla fall... ;)   )


Sen börja det ju att snöa, ymnigare och ymnigare för varje gång en tittade ut.

Imorse hade vi så 2 dm nysnö - igen!Tog 10 min extra att köra sakta, men komma fram, till jobbet ...

Föredrar det istället för att störtköra och kanske inte komma fram alls...

Kliver ur bilen på parkeringen vid jobbet, och en arbetskamrat säger: -Jaha du, du är ute och övningskör...?

Hoppsan, skylten kvar bak!

Inte bra, då det kostar böter att ha den kvar och vara ute och köra med den på  när man HAR körkort.


Att jobba var första dagen på över en vecka sedan, då jag förra veckan fick återfall på influensan. I en snällare variant, men ändå med feber ...

Å det var jag visst inte ensam om därborta, att ha haft influensa.

Men dagen har gått fort...imorgon onsdag redan.

Torsdag kommer väl sen då , denna veckan också;)

....och sen, min lediga fredag!

Har ledig fredag varje vecka!

Väljer att ha en ledig dag i veckan, även om det minskar på lönen så resonerar jag att jag lever här och nu, när barnen växer upp.... ledig tid för familjen är högt värdesatt i jämförelse med det jag finge ut i pengar för dessa dagar!


Är allt lite trött å ska ta igen mej lite nu.

Kramar till alla bloggvänner!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards