Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Jag, mitt i livet - 6 mars 2008 16:11

Önskar jag hade en sån här tallrik att ta till just nu!

Den är från sommaren -06 då vi åt gott på vår husvagnssemester i Vara, på väg till Borås....

Ja att inte maten flög bort...Det blåste så hujedamej! Tänk att vi kunde roa gubben som satt i husvagnen bredvid också...medan vi satte upp vårt förtält...GRRRRR. Han kunde väl ha hjälpt till!!??

Bordet att ha i förtältet hade vi glömt hemma förstås. Men fick tag i ett för 50 kr av en som just skulle stänga...han sålde utemöbler... Det var ett litet bord kan jag tillägga..;)    Vi är 5 i familjen...



Men jag ska bara iväg med tösen till fotvården...Nu har hon så ont i fötterna av vårtor att det är ett MÅSTE att göra något åt dom. De blir väl växande inåt förstås när de sitter under fötterna...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards