Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

Konfirmationshelg.

Av Jag, mitt i livet - 23 augusti 2008 06:50

Ja det blev inget skrivet förän idag pga åska, så ni får rulla ner lite och läsa tillbaka...

**************************************************
********* 


Idag är det konfirmationsredovisning för M.

Det kommer att vara fullt upp hela helgen. Själva gudstjänsten är imorgon.

Hon är allt glad att detta är över. Även under guds vingars beskydd finns det små djävlar...              :(


Finns lite att fixa med här innan det ska ätas middag och så, så nå mycket blir det inte skrivet denna helg. Möjligen på kvällen.

Klockan 5 ska vi vara i Sporthallen....pga att det inte finns plats för alla i kyrkan....

Amen!

 
 
Ruth

Ruth

23 augusti 2008 09:31

Fullt upp läser jag, så var det för mig i går, dagen bara försvant och Blogga låg nere under timmar i går em. Inget nytt om smultronstället i dag heller ? Ha en fin dag !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken me matte

23 augusti 2008 10:57

ja här med ösregn o åskrisk...så det blir väl till o stänga av snart...

 
Sissi i Norge

Sissi i Norge

23 augusti 2008 11:26

Vil bare be deg se inn på min datters blogg og se hva HENNES kattunge kom inn med i går. Hun ringte meg på jobb og fortalte det, men jeg kunne ikke tro det...men beviset er lagt ut på bloggen...
http://xlinx.bloggagratis.se

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

23 augusti 2008 16:39

Och jag som trodde att alla konfirmationer låg på våren :) Hoppas det blir en lyckad helg!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne påminner Ruth!

23 augusti 2008 21:08

Läs i inlägget från den 21/ 8 Ruth. Där står det om det forna smultronstället...

 
Ingen bild

Yvonne till Helén

24 augusti 2008 06:48

Jo då det är allt så att kyrkan har konfirmation på våren, till pingst då oftast. Men misionkyrkan läser ett helt år.Sept-Augusti

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards