Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Daisy på äventyr

Av Jag, mitt i livet - 15 augusti 2008 14:01

Ja nu har de varit ute i trädgården, lite grann.

Det bär fort in genom öppen dörr när det låter och blir för mycket nytt. Samtidigt är allt så busigt.

Men Chips har tagit på sig rollen att vakta dom han.

Upp i trädet lyckades han dock inte att hejda nämnvärt...upp bar det och sen var det detta ynkliga Mjjaaaaauo! för att komma ner igen. Först tog jag några foto sen gick jag in....och det tog inte länge förän hon kom ner och efter in. Då har jag besparat brankåren en utryckning! ;0)

Nu ligger hon stilla och sover i knät mitt.

Så här söt är hon!Daisy

 
 
Ruth

Ruth

15 augusti 2008 18:35

Hon ser väldigt storögd ut där hon sitter i trädet. Vilket äventyr att få vara ute och utforska lite av omgivningen. 2 inlägg med bilder på Daisy men ingen bild på Sesam ?? vill ju se han också.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

15 augusti 2008 21:19

Medresenärska är ute på kvällsvandring och ser till så att Skogsfrua sköter sig och att allt annat är i sin ordning.

Chips tog emot så snällt när jag kom. Storögd, precis som Ruth sa ... Så granner så.

Hoppas du har det bra nu och att fotvården gjorde precis så gott som det brukar.
Ha en bra kväll.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

15 augusti 2008 23:09

Vilken sötnos

http://Prilyckans

 
UnderCover

UnderCover

16 augusti 2008 07:23

Jisses vilken söt liten tiger...

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånetösen

16 augusti 2008 11:54

sicken sötnos!

 
Ingen bild

sus

16 augusti 2008 13:16

så sööööt!

 
eva

eva

16 augusti 2008 17:36

Det var för väl att hon kom ner själv. Hon är jättesöt. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag, mitt i livet - 2 januari 2009 10:38

Bli nu inte förskräckta. Men jag har hittat ett ställe där jag har besökt länge, och till slut blivit medlem. Kom gärna efter och kolla in hur det ser ut. Vill gärna fortsätta besöka era bloggar så jag kommer att höras av. OM du finns där inne själv ...

Av Jag, mitt i livet - 30 december 2008 09:38

Önskar alla här inne ett riktigt Gott nytt år.      

Av Jag, mitt i livet - 24 december 2008 13:31

Detta är en av Alf Robertssons bästa tycker jag. Han gick bort tidigt i morse. Sätter den här som ett vackert minne. Lasse & Marie ...

Av Jag, mitt i livet - 22 december 2008 08:32

Jo då ...det blir allt Jul här hos oss. Även om det gått tufft tillväga med allt runt mobbningen ett tag, så är det ju inte här hemma vi har det uschligt. Här går dagarna i pyssel innan julafton, sakta men säkert . Satte upp granen igår. Det är allt ...

Av Jag, mitt i livet - 18 december 2008 09:00

Grannen ringde igår kväll. Hans hund hade funnit en påkörd, död , trasig katt. Jag och gubben gick och såg på den. Troligen är det tösens egen katt. Tycker ju att hon redan haft det för djäkligt länge nu....och så dör hennes bästa vän, katten Buffis....

Ovido - Quiz & Flashcards